06 February 2010

Chinese New Year 新年快乐!

argghhh...after hours of bio, and some grueling process for ethics presentation...
i have to admit, my brain can take it no more!
haha...guess its time for a little rest =)
my housemates all went out to the *nearby*(if it is even near :P) starbucks to chill.
for me, its rest rest rest!
haha...have been going out way too much i guess...time to tune it down a little, since chinese new year is just round the corner...gonna save some energy for then rite?
haha...this time round when i get home, i have to get some more books to read, digital fotress, maybe? :P
talking about digital fortress, i just reminded myself that i have a maths test on tuesday...ugh...the horror.
haha...well, good side of the story is, well, i guess i will be going home on 12th afternoon, which is...friday!
sooo looking forward to it, a break from all of this studying and such! (=P)

今天也许是我这学期里面最勤劳的一天吧!
读了又读,复习啊……然后还要做一些道德功课!真吃力呢!
早上一大早起来了,发现我的参考书好像不见了,不得了!
马上向朋友借一借,天啊,发现要读得好多,不行不行……!
接着我借了书,打算到附近找找复印店,
店倒是有的,两间,都关了……
好!这本书太要紧了(其实是课本,没有了就等于没东西读……)
我*慢慢*地走到较远的地方去,靠近麦当劳那儿,还好店有开。
回来了,读了约1小时,同室要去吃肉骨茶,嗯……我还是不去了!
哈哈……过后,他们又要去星巴克喝咖啡,天啊!说我这星期反常,向来都没出去的他们,这才反常吧!:P
嗯,还有!这新年我们全家人要上金马伦高原呢! 正合我意!休闲休闲下,享受山上新鲜的空气!嗯!肯定有很多好玩的!哈哈……好期待呢!!!尤其是今天读完了这么多书之后!哎……好了啦,不早了!明天我要早些起身,好让我有多一点的时间做东西……其实也懒惰写了,现在去看一出戏,然后,睡觉!大家晚安!Bubye all :)

No comments:

Post a Comment